در جلسه ای که روز پنجشنبه 11 مهر 98 با حضور حجت الاسلام و المسلمین عزت‌زمانی مدیر کل محترم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)، حجت الاسلام و المسلمین حیدری‌پور قائم مقام پژوهشکده، جناب آقای دکتر قیدرلو مجری تجربه نگاری تبلیغ در این پروژه از سوی پژوهشکده و سایر همکاران برگزار شد.

سرفصل محورهایی که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت عبارتند از:

  1. تاکید بر ضرورت تکیه تبلیغ دینی بر منابع مردمی
  2. وجود الگوهای موفق از ارتباط نهاد اقتصاد و و نهاد دین در انتقال آموزه‌های دینی و امکان بهره‌مندی از این الگوها
  3. وجود مطالبه متراکم بازار در بهره‌مندی‌های هدفمند تبلیغی
  4. ضرورت اتصال سه ضلع پژوهش، تبلیغ و نیازهای محیطی برای کسب هویت و تاثیر پژوهش و تبلیغ