دومین شماره دو فصلنامه فقه و ارتباطات توسط پژوهشکده باقرالعلوم (ع) بزودی منتشر می شود

دومین شماره دو فصلنامه فقه و ارتباطات توسط پژوهشکده باقرالعلوم (ع) بزودی منتشر می شود

دومین شماره دو فصلنامه فقه و ارتباطات توسط پژوهشکده باقرالعلوم (ع) بزودی منتشر می شود

روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) ـ سید روح الله دعائی مدیر روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم (ع) گفت: با تلاش گروه فقه و ارتباطات پژوهشکده، دومین دو فصل نامه فقه و ارتباطات پژوهشکده باقرالعلوم (ع)بزودی منتشر می شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع): وی با ارائه توضیحاتی در مورد این مجله گفت: در این شماره مقالاتی با این عناوین منتشر می شود: کلاهبرداری رایانه ای در تجارت الکترونیکی ـ علی مراد حیدری، ارزش ادله اثباتی نقض حریم خصوصی افراد، با تأکید بر فرمان هشت ماده ای حضرت امام(ره) ـ حسین جاور ـ محدثه اصولی یامچی،  مبانی فقهی ـ حقوقی اطلاع رسانی و محدودیت های آن ـ علی جعفری،  آزادی اطلاعات با نگاهی بر قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات؛ مصوب 1387 ـ محمد مهدی حکیمی تهرانی،  میاکش «جرم شناسی رشد» با سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS)، راهبرد جنگ نامتقارن سایری علیه عفت زدایی از جوانان ـ مهدی خاقانی اصفهانی، زندگی کنترل شده: حریم خصوصی اطلاعاتی و افراد به عنوان موضوع آن ـ نویسنده: جولی ا. کوهن، مترجم: علی تقی خانی، اقدام خصوصی اتحادیه اروپا برای رویارویی با هرزنامه ـ نویسنده: نیکلا لوکارسی ـ مترجم: علی جعفری و عظیم عابدینی

دعائی خاطر نشان کرد: این مجله تا ده روز دیگر منتشر و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی پژوهشکده گفت: گروه فقه و ارتباطات پژوهشکده از علاقمندان و دانشجویان ارتباطات دعوت به همکاری در زمینه تدوین مقالات برای این مجله می کند.

لازم به ذکر است: این گروه برای راحتی عزیزان علاقمند راهنمای تدوین مقالات را بدین صورت در اختیار گذارده است:

•     مقاله نبايد قبلاً یا همزمان براي چاپ به مجله اي ديگر داده شده يا در جايي چاپ شده باشد.

•     برای هر مقاله 4 الی 7 واژگان کلیدی و چكيده اي به فارسي و انگليسي در حدود 200 كلمه پيوست نماييد.

•     معادل لاتين واژگان تخصصي و اسامي خاص در زير هر صفحه آورده شود.

•     منابع مورد استفاده براي پژوهش و نگارش مقالات با الگوي زير ارائه شود:

1.     ارجاعات در متن بدین صورت ارائه گردد: نام خانوادگي نويسنده، سال انتشار منبع، شماره جلد و شمارة صفحه مورد استفاده از منبع . مثال: (عسگری، 1388، ج2، ص75)

منابع لاتين مانند: (Manfield ، 1995: 250)

2.     ارجاعات در پايان مقاله بدین صورت ارائه شود:

كتاب: نام خانوادگي، نام نويسنده،.(تاريخ انتشار)، نام كتاب، نام مترجم، محل انتشار: نام ناشر (همين ترتيب در مورد كتب لاتين نيز رعايت شود.)

مانند: اردبیلی، احمد، (1411ق)، مجمع الفائده و البرهان، قم، موسسه نشر اسلامی

مقاله : نام خانوادگي ، نام نويسنده (تاريخ انتشار)، عنوان مقاله، نام نشريه، شماره نشريه.

مانند: عسگری، عبدالرضا، (1389)، حق بر تصویر، فقه و حقوق ارتباطات، ش1.

(همين ترتيب، در مورد مقالات لاتين نيز رعايت گردد)

مشخصات نويسنده:

اين مشخصات در برگه اي جداگانه به مقاله ضميمه شود:

نام و نام خانوادگي(به دو زبان فارسي و انگليسي)، رتبه علمي، نشاني پست الكترونيكي، نشاني دقيق پستي، شماره تماس

مقالات ارسالی برگشت داده نشده و مجله در ویرایش مطالب آزاد است.

مقالات به آدرس الکترونیکی مجله ارسال شود:

Email: clawmag@Gmail.com

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی

اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی

به گزارش مدیریت ارتباطات و روابط عمومی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی، جوایز مسابقه کتابخوانی که با حمایت مسئول محترم پژوهشکده و همت مدیریت ارتباطات و رسانه برگزار شد، در مراسمی که به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام برپا گشت، به 8نفر از برگزیدگان به رسم یادبود اهدا گردید.
به همت پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام: وبینار روایت یاری، بازاندیشی بر یاری‌گری‌ عمومی

به همت پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام: وبینار روایت یاری، بازاندیشی بر یاری‌گری‌ عمومی

گروه مطالعات اجتماعی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(علیه‌السلام) در نظر دارد طی برنامه پژوهشی «روایت یاری»، ابعاد و سازوکارهای یاریگری عمومی در برابر بیماری کرونا را موضوع یک مطالعه و بازاندیشی جمعی قرار بدهد.

پر بازدیدترین ها

دعوت به همکاری پژوهشی

دعوت به همکاری پژوهشی

پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام تنها پژوهشکده‌ای است که به صورت رسمی، مأموریتش پژوهش برای تبلیغ است. پیشتیبانی علمی و پژوهشی از تبلیغات اسلامی یک امر زمین‌مانده است و بسیاری از نیازهای فرهنگی کشور دلالت بر این دارد که تبلیغات اسلامی نیاز به تحرک، سازماندهی و بازنگری در سیاست‌ها، فرایندها و تأمین اثرگذاری مورد نیاز را دارد.
فراخوان مقاله شماره نهم و دهم فصلنامه علمی – تخصصی مطالعات معنوی

فراخوان مقاله شماره نهم و دهم فصلنامه علمی – تخصصی مطالعات معنوی

محمدحسین کیانی با اعلام فراخوان شماره های نهم و دهم مجله گفت: علاقمندان می توانند مقالات خود را به دفتر مجله ارسال کنند.
فراخوان مقاله دوفصلنامه علمی-ترویجی مطالعات معنوی

فراخوان مقاله دوفصلنامه علمی-ترویجی مطالعات معنوی

برخی موضوعات پیشنهادی که می‌تواند مسئلۀ یک مقاله برای دوفصلنامۀ‌ مطالعات معنوی قلمداد شود، به شرح زیر است. روش تألیف مقالات در اکثر موارد به‌گونۀ قوم‌نگارانه (مردم‌نگاری بر پایۀ مشاهده و مصاحبه برای شناخت الگوی فعالیت‌های معنوی‌ ـ عرفانی یک نحله) و تجربه‌نگارانه (در اینجا به‌معنای ثبت و تحلیل یک تجربۀ اجتماعی در حوزۀ عرفان و معنویت) است:
Powered by TayaCMS