توسط گروه زن و خانواده پژوهشکده باقرالعلوم(ع) صورت می گیرد:
پشتیبانی از فعالیت های تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی
به گزارش روابط عمومی پژوهشکدۀ باقرالعلوم (ع):حجت الاسلام و المسلمین حق شناس مدیر گروه مطالعات زن و خانوادۀ پژوهشکدۀ باقرالعلوم گفت: رویکرد گروه در فعالیت های علمی پژوهشی، پشتیبانی از فعالیت های تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی است؛ بدین معنی که تمامی محصولات گروه می بایست در راستای رسالت تبلیغ آموزه های اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی را پشتیبانی نمایند.
مدیر گروه مطالعات زن و خانوادۀ پژوهشکدۀ باقرالعلوم(ع)، با اشاره به تألیف مجموعه کتاب های پرسش و پاسخ دانش آموزی گفت: کتابهای"حجاب و عفاف، چرا؟"، "حجاب و عفاف، چگونه؟"، "مقام و جایگاه زن"، "زن در خانواده" و "زن در اجتماع." در سال گذشته چاپ و منتشر گشت.
وی پس از توضیح در مورد برگزاری جلسات متعدد کارشناسی دربارة آسیب شناسی رفتارهای جنسی نامطلوب در روابط اجتماعی گفت: تدوین سرفصل های تفصیلی در موضوع «آسیب شناسی رفتارهای جنسی نامطلوب در روابط اجتماعی»، از کارهای مهم این گروه بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین حق شناس افزود: طراحی دورة آموزش تخصصی حجاب و عفاف ویژه مبلغان دینی و نخبگان دانشگاهی و از دیگر برنامه های مهم ما در سال 89 بوده است.
این پژوهشگر حوزوی با یادکرد از تألیف سه مقاله علمی در نقد مقالات ضد دینی به سفارش گروه پژوهه افزود در زمینۀ تألیف مقالة کتاب شناسی حجاب و عفاف کوشش های شایان توجهی در این گروه صورت گرفته است.
وی همچنین با اشاره به همکاری با گروه اخلاق و عرفان پژوهشکده در دو پروژه تربیت اسلامی کودک و جهت گیری تخصصی زنان در زندگی افزود نتایج این همکاری نیز به صورت مجموعه ای مجزا منتشر خواهد شد.