مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
X
خانه
پژوهشکده
درباره پژوهشکده
تاریخچه
تاریخ شفاهی
درباره
حوزه ریاست
ریاست پژوهشکده
ریاست
رؤسای قبلی
قائم مقام پژوهشکده
مدیر حوزه ریاست
معاونت پژوهش
درباره معاونت
معاون پژوهش
مدیریت امور پژوهشی
حمایت از پایاننامهها
مرکز فناوری اطلاعات
امور نشر
کتابخانه
مدیر کتابخانه
معرفی کتابخانه
معاونت اداری مالی
معرفی معاونت اداری مالی
معاون اداری مالی
اداره ارتباطات و رسانه
معرفی اداره
واحد تولید محتوای رسانهای
واحد فضای مجازی
واحد ارتباطات و خبر
واحد نقد کتاب
چندرسانهای
گروههای علمی
مطالعات تبلیغ
تجربهنگاری
معرفی
محصولات
طرحها
دوره های علمی
مطالعات تبلیغ
معرفی
محصولات
طرحها
دوره های علمی
نشستها
اخبار گروه
مطالعات اسلامی
مکتب امام و رهبری
معرفی
همکاران
محصولات
طرحها
دوره های علمی
اسلام ناب
معرفی
محصولات
طرحها
گفتمان توحید
معرفی
همکاران
محصولات
طرحها
دوره های علمی
احکام اصناف و ارگانها
معرفی
همکاران
محصولات
طرحها
اخبار
نشستها
مطالعات فرهنگی
مطالعات فرهنگی
معرفی
همکاران
محصولات
طرحها
نشستها
اخبار
مطالعات اجتماعی
مطالعات اجتماعی
معرفی
طرحها
محصولات
نشستها
اخبار
مطالعات تاریخی
تاریخ و سیره
معرفی
همکاران
محصولات
طرحها
تاریخ اجتماعی
معرفی
همکاران
محصولات
طرحها
نشستها
اخبار
هیئت علمی و محققان
مدیران
پژوهشگران
همکاران پژوهشگر
پژوهشگران سابق
مراکز وابسته
اندیشکده
اتاق ایدهپردازی
معرفی
اخبار
همکاران
محصولات
یادداشت
گزارش راهبردی
نشستها
درخواست همکاری
مرکز گفتمان توحید
مرکز بازآفرینی هنری
طرحها
باشگاه تجربهنگاران
انتشارات
مجلات علمی
معرفی نشریات
وبسایت نشریات
مشاهده و خرید
چند رسانهای
موشنگرافی
کلیپ
گرافیک
پوستر
اینفوگرافیک
سخن نگاشت
تعاملات علمی
نشستهای علمی
سمینارها
دورههای علمی
تفاهم نامهها
ثبتنام در دورهها
محصولات پژوهشکده
کتب
اخبار کتب
مشاهده و خرید کتب
نرمافزارها
مشاهده و خرید
سخنرانی
وبسایت سخنرانی
مصاحبه
مقالات
نشریات
سایتها
پژوهه
احکام
پژوهه تبلیغ
فرهیختگان
پژوهشهای معنوی
فیلمنوشت
فروشگاه محصولات
کتابخانه هادی
سناد
مسجد النبی
ارتباط با ما
تماس با ما
همکاری با پژوهشکده
شبکههای اجتماعی
ارتباط مستقیم با ریاست
پژوهشها
پژوهشهای انجامشده
پژوهشهای جاری
فرمهای موردنیاز
ارسال طرحنامه
نشست تخصصی تبلیغ در آینده اینترنت
محتوای اصلی
نظرات کاربران
نشست تخصصی تبلیغ در آینده اینترنت
18 دی 1396, 22:0
نشست تخصصی تبلیغ در آینده اینترنت
آیا تا به حال فکر کرده اید که آینده اینترنت چه خواهد شد؟ یا شاید بهتر است بگوییم آیا می شود کسی برایش مهم نباشد و تا به حال به این فکر نکرده باشد که آینده اینترنت چه خواهد شد؟ آینده، دغدغهی همه ماست؛ ولی معمولا یا از ابهام آن می هراسیم و سعی می کنیم آن را نادید بگیریم؛ و یا هیجان زده منتظر هستیم فناوری های آینده بیایند و همه مشکلات را حل کنند.
آینده پژوهی ورای ترس و یا هیجان زدگی نسبت به آینده، همه را به سوی آینده و تفکر پیرامون آن دعوت می کند. این حوزه مطالعاتی سعی کرده است راه ها و روش های متنوعی را نیز برای این منظور فراهم کند تا بتواند با سبک و سیاقی علمی، به تخیل نظاممند پیرامون آینده بپردازد. «آینده پژوهی» یا به تعبیری بهتر «مطالعات آینده ها» رشته ای از تحقیقات و مطالعات نسبتا متاخری است که در پی شناسایی و درک تغییرات، بررسی پیامدهای فناوری های نوظهور، افزایش آمادگی مواجه با آینده های متفاوت و ارائه راهکارهایی برای خلق آینده های مناسبتر است. و تاکنون بیش از 30 روش را برای مطالعه علمی آینده دور هم جمع کرده است.
اینترنت همانطور که عامل تحول ساز در فضای زندگی اجتماعی معاصر است، خود نیز همچنان بستر تحولات ادامه داری است. «اینترنت اشیاء» در آیندهای نه چندان دور با قابلیت اتصال وسایل مختلف به اینترنت، امکان کنترل جامع و هماهنگ اشیاء را فراهم می آورد و همانطور که خانه و خیابانی جدید را به نمایش می گذارد، اینترنت جدیدی را نیز پدیدار خواهد ساخت. در نظرسنجی بسیار گستردهای که موسسه پژوهشی پیو (Pew Research Center) انجام داد و نظر بیش از 1500 نفر از کارشناسان خبره در حوزه اینترنت و دنیای دیجیتال را در مورد آینده وب جویا شد، معلوم شد بیشتر این کارشناسان بر این باورند در ده سال آینده اینترنت کارکردی همچون برق در زندگی روزمره بشر می یابد. در واقع اینترنت به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بدل شده و حتی تصور زندگی بدون آن نیز دشوار خواهد شد. همچنین واقعیت افزوده هر چه بیشتر در دستگاه های پوشیدنی نظیر عینک گوگلی جای می گیرد و این فناوری کاربردهای بسیار گسترده ای در زندگی روزمره خواهند داشت.
این ها تنها تعداد اندکی از تغییراتی است که در اینترنت در حال رخ دادن می باشد. اینترنت در یک شتاب تحولی قرار گرفته است که شاید ماه و یا حتی روزی نباشد که خبر جدیدی از توسعه ابزار و یا قابلیتی نو در اینترنت نباشیم. ولی سوالی که در این میان ذهن پژوهشگران را به خود مشغول کرده است، در زمینه آینده تبلیغ دین در فضای مجازی است. تبلیغ مجازی با چه شرایط جدیدی در آینده مواجه خواهد شد؟ اینترنت آینده چه نوع تبلیغی را در آینده اقتضا می کند؟ آیا سبک جدیدی از تبلیغ مجازی باید به وجود آید؟ آیا افرادی متفاوتی در آن ورود خواهند کرد؟ آیا مهارت های متفاوتی نسبت به الان برای تبلیغ در فضای مجازی آینده نیاز است؟
در همین راستا نشستی تخصصی با موضوع تبلیغ در آینده اینترنت با ارائه ی جناب آقای دکتر کوهی در تاریخ 20 دی ماه 96 ساعت 10:30 در پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام برگزار می شود
نظرات کاربران
نظر خود را بنویسید!
در حال حاضر هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد.
برای درج نظر خود درباره
نشست تخصصی تبلیغ در آینده اینترنت
فیلدهای زیر را پر کنید.
نظر شما
عنوان
امتیاز
-
1
2
3
4
5
نظر شما
اطلاعات شما
نام شما
آدرس شما
پست الکترونیک
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
ویژه ها
نشستهای علمی
نشستهای علمی
Powered by
TayaCMS