برگزاری جلسه «اقتصاد تبلیغ» در پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام

برگزاری جلسه «اقتصاد تبلیغ» در پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام

در جلسه ای که روز پنجشنبه 11 مهر 98 با حضور حجت الاسلام و المسلمین عزت‌زمانی مدیر کل محترم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)، حجت الاسلام و المسلمین حیدری‌پور قائم مقام پژوهشکده، جناب آقای دکتر قیدرلو مجری تجربه نگاری تبلیغ در این پروژه از سوی پژوهشکده و سایر همکاران برگزار شد.

سرفصل محورهایی که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت عبارتند از:

  1. تاکید بر ضرورت تکیه تبلیغ دینی بر منابع مردمی
  2. وجود الگوهای موفق از ارتباط نهاد اقتصاد و و نهاد دین در انتقال آموزه‌های دینی و امکان بهره‌مندی از این الگوها
  3. وجود مطالبه متراکم بازار در بهره‌مندی‌های هدفمند تبلیغی
  4. ضرورت اتصال سه ضلع پژوهش، تبلیغ و نیازهای محیطی برای کسب هویت و تاثیر پژوهش و تبلیغ

 

 

 

 

 

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

ایده گفتار «لایه‌های حوادث اجتماعی»

ایده گفتار «لایه‌های حوادث اجتماعی»

ارائه دهنده: حجت الاسلام والمسلمین فلاح شیروانی زمان: سه‌شنبه 14 مرداد ساعت 17:15
به همت انتشارات باقرالعلوم علیه السلام: کتاب " اندیشه پشتیبان انقلاب اسلامی" منتشر شد.

به همت انتشارات باقرالعلوم علیه السلام: کتاب " اندیشه پشتیبان انقلاب اسلامی" منتشر شد.

در این کتاب قدرت نظام سلطه و دشواری مقابله با آن تحلیل می‌شود و ابتکار حضرت امام برای مقابله با آن مورد بررسی قرار می گیرد.

پر بازدیدترین ها

احکام مسافر ویژه مدافعان حرم

احکام مسافر ویژه مدافعان حرم

کتاب پیش‌رو به دنبال ترسیم دقیق احکام مسافر با توجه به پرسش‌های مدافعین حرم درباره نماز و روزه است.
فراخوان مقاله دوفصلنامه علمی-ترویجی مطالعات معنوی

فراخوان مقاله دوفصلنامه علمی-ترویجی مطالعات معنوی

برخی موضوعات پیشنهادی که می‌تواند مسئلۀ یک مقاله برای دوفصلنامۀ‌ مطالعات معنوی قلمداد شود، به شرح زیر است. روش تألیف مقالات در اکثر موارد به‌گونۀ قوم‌نگارانه (مردم‌نگاری بر پایۀ مشاهده و مصاحبه برای شناخت الگوی فعالیت‌های معنوی‌ ـ عرفانی یک نحله) و تجربه‌نگارانه (در اینجا به‌معنای ثبت و تحلیل یک تجربۀ اجتماعی در حوزۀ عرفان و معنویت) است:
Powered by TayaCMS