برگزاری جلسه «اقتصاد تبلیغ» در پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام

برگزاری جلسه «اقتصاد تبلیغ» در پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام

در جلسه ای که روز پنجشنبه 11 مهر 98 با حضور حجت الاسلام و المسلمین عزت‌زمانی مدیر کل محترم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)، حجت الاسلام و المسلمین حیدری‌پور قائم مقام پژوهشکده، جناب آقای دکتر قیدرلو مجری تجربه نگاری تبلیغ در این پروژه از سوی پژوهشکده و سایر همکاران برگزار شد.

سرفصل محورهایی که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت عبارتند از:

  1. تاکید بر ضرورت تکیه تبلیغ دینی بر منابع مردمی
  2. وجود الگوهای موفق از ارتباط نهاد اقتصاد و و نهاد دین در انتقال آموزه‌های دینی و امکان بهره‌مندی از این الگوها
  3. وجود مطالبه متراکم بازار در بهره‌مندی‌های هدفمند تبلیغی
  4. ضرورت اتصال سه ضلع پژوهش، تبلیغ و نیازهای محیطی برای کسب هویت و تاثیر پژوهش و تبلیغ

 

 

 

 

 

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

پر بازدیدترین ها

دعوت به همکاری پژوهشی

دعوت به همکاری پژوهشی

پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام تنها پژوهشکده‌ای است که به صورت رسمی، مأموریتش پژوهش برای تبلیغ است. پیشتیبانی علمی و پژوهشی از تبلیغات اسلامی یک امر زمین‌مانده است و بسیاری از نیازهای فرهنگی کشور دلالت بر این دارد که تبلیغات اسلامی نیاز به تحرک، سازماندهی و بازنگری در سیاست‌ها، فرایندها و تأمین اثرگذاری مورد نیاز را دارد.
فراخوان مقاله شماره نهم و دهم فصلنامه علمی – تخصصی مطالعات معنوی

فراخوان مقاله شماره نهم و دهم فصلنامه علمی – تخصصی مطالعات معنوی

محمدحسین کیانی با اعلام فراخوان شماره های نهم و دهم مجله گفت: علاقمندان می توانند مقالات خود را به دفتر مجله ارسال کنند.
Powered by TayaCMS