به نام خدا
با توجه به جایگاه و ماموریت اداره ارتباطات و رسانه پژوهشکده و همچنین اهمیت بازنمایی و انتشار محتوا در قالبهای جذاب و مخاطبپسند و اهمیت حضور مؤثر در فضای مجازی، وجود واحد تولید محتوای رسانهای ضروری مینمود.
واحد تولید محتوای رسانهای موظف است محتوای تولیدشده در گروهها و بخشهای مختلف پژوهشکده را بر اساس نیاز و فراخور بستر انتشار آن بهصورت متمرکز و هماهنگ به محصولات رسانهای تبدیل و در قالبهای متنوع تولید کند.
مهمترین خروجیهای این واحد عبارتاند از: موشن گرافیک، کلیپ، پادکست، اینفوگرافیک، عکسنوشت، پوستر، تایپوگرافی و ... .