login
  • نام کاربری
  • رمز عبور

X

No image

معرفی گروه

امروزه تبلیغ دینی در جهان چه ازنظر روش و چه ازنظر سازمان تبلیغی، گستره‌ای عظیم از تجربیات و نظریه‌ها را در اختیار محققان و مبلغان در کشور قرار می‌دهد. علاوه بر روش و سازمان از روابط راهبردي برخي از مذاهب با سطوح دیگر ساختار اجتماعی نيز می توان بهره‌مند شد. مطالعه و امکان‌سنجی بهره‌برداری از تجربیات، رویکردها، راهبردها، روش‌ها و مهارت‌های موفق تبلیغی ادیان و فرق مختلف جهان و همچنین بازشناسی علم تبلیغ با پژوهش موردی رشته‌ی تبلیغ‌شناسی در مسیحیت از اهم اهداف این کارگروه بوده، و تدوین اطلس سازمان‌ها و روش‌های تبلیغ مذهبی و تبلیغ چهره‌ به‌ چهره جزو فعالیت‌های حال حاضر آن است. تاکنون ۶ کتاب در این کارگروه به انتها رسیده است.

اخبار پژوهشکده

Powered by TayaCMS