🔹 تحلیل الگوها و روشهای تبلیغ دینی در ایران و جهان
کارگروه «مطالعات تبلیغ و روشهای تبلیغی» با هدف بررسی و روایت الگوها و روشهای تبلیغ دینی در سطح جهانی و مقایسه آنها با الگوهای موجود در ایران، شکلگیری و فعالیت میکند. این کارگروه به دنبال افزایش خلاقیتهای تبلیغی با در نظر گرفتن بسترها و زمینههای مساعد ایرانی-اسلامی است.
✨ مأموریتهای اصلی کارگروه:
✔️ بررسی و تحلیل الگوهای تبلیغ دینی در ایران و سایر کشورها
✔️ شناسایی نقاط قوت و ضعف روشهای تبلیغی موجود
✔️ ایجاد بسترهای خلاقیت در تبلیغات دینی و اجتماعی
✔️ تبیین روشهای مؤثر تبلیغی با لحاظ فرهنگ و مذهب ایرانی-اسلامی
📌 این کارگروه تلاش میکند تا با بررسی و مستندسازی روشهای تبلیغی موفق، به نهادینهسازی الگوهای کارآمد در عرصه تبلیغ دینی کمک کند و در جهت تقویت فعالیتهای تبلیغی مبتنی بر نیازها و ظرفیتهای جامعه ایرانی گام بردارد.