برگزاری جلسه «اقتصاد تبلیغ» در پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام

برگزاری جلسه «اقتصاد تبلیغ» در پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام

در جلسه ای که روز پنجشنبه 11 مهر 98 با حضور حجت الاسلام و المسلمین عزت‌زمانی مدیر کل محترم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)، حجت الاسلام و المسلمین حیدری‌پور قائم مقام پژوهشکده، جناب آقای دکتر قیدرلو مجری تجربه نگاری تبلیغ در این پروژه از سوی پژوهشکده و سایر همکاران برگزار شد.

سرفصل محورهایی که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت عبارتند از:

  1. تاکید بر ضرورت تکیه تبلیغ دینی بر منابع مردمی
  2. وجود الگوهای موفق از ارتباط نهاد اقتصاد و و نهاد دین در انتقال آموزه‌های دینی و امکان بهره‌مندی از این الگوها
  3. وجود مطالبه متراکم بازار در بهره‌مندی‌های هدفمند تبلیغی
  4. ضرورت اتصال سه ضلع پژوهش، تبلیغ و نیازهای محیطی برای کسب هویت و تاثیر پژوهش و تبلیغ

 

 

 

 

 

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی

اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی

به گزارش مدیریت ارتباطات و روابط عمومی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی، جوایز مسابقه کتابخوانی که با حمایت مسئول محترم پژوهشکده و همت مدیریت ارتباطات و رسانه برگزار شد، در مراسمی که به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام برپا گشت، به 8نفر از برگزیدگان به رسم یادبود اهدا گردید.
به همت پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام: وبینار روایت یاری، بازاندیشی بر یاری‌گری‌ عمومی

به همت پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام: وبینار روایت یاری، بازاندیشی بر یاری‌گری‌ عمومی

گروه مطالعات اجتماعی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(علیه‌السلام) در نظر دارد طی برنامه پژوهشی «روایت یاری»، ابعاد و سازوکارهای یاریگری عمومی در برابر بیماری کرونا را موضوع یک مطالعه و بازاندیشی جمعی قرار بدهد.

پر بازدیدترین ها

به همت پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام: وبینار روایت یاری، بازاندیشی بر یاری‌گری‌ عمومی

به همت پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام: وبینار روایت یاری، بازاندیشی بر یاری‌گری‌ عمومی

گروه مطالعات اجتماعی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(علیه‌السلام) در نظر دارد طی برنامه پژوهشی «روایت یاری»، ابعاد و سازوکارهای یاریگری عمومی در برابر بیماری کرونا را موضوع یک مطالعه و بازاندیشی جمعی قرار بدهد.
اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی

اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی

به گزارش مدیریت ارتباطات و روابط عمومی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی، جوایز مسابقه کتابخوانی که با حمایت مسئول محترم پژوهشکده و همت مدیریت ارتباطات و رسانه برگزار شد، در مراسمی که به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام برپا گشت، به 8نفر از برگزیدگان به رسم یادبود اهدا گردید.
Powered by TayaCMS