سوابق کاری دولتی:
مدیر سازمان ملی جوانان استان ایلام و مشاور استاندار در امور جوانان از پایان سال 1384 تا مرداد 1390؛
سرپرست امور اجتماعی استانداری ایلام در 6ماهه نخست سال 1388،با حفظ سمت مدیریت سازمان جوانان؛
تحصیل در سطح سه دوره حکمت و عرفان مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیهالسلام، وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و بهرهمندی از محضر استادانی چون حججاسلام: سیدیدالله یزدانپناه، علی امینینژاد، محمدرضا فلاحشیروانی، محمدرضا عابدینی، حسن رمضانی، علی فضلی، مسعود اسماعیلی، مرتضی کربلایی و مرحوم حسنعلی رحیقی و ...؛
حضور در درس خارج حضرت استاد شب زندهدار از سال 1393؛
همکاری با مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی در موضوع مهندسی فرهنگی و از اعضا اصلی گروه پژوهشی با موضوع مهندسی فرهنگی و دبیر جلسات فلسفه فرهنگ و نیز بیانیه ارزشهای این مجموعه و تصدی چندساله بخش قم این مؤسسه؛
همکاری با گروههای مطالعاتی مؤسسه فتوح بهویژه در موضوع تاریخ تشیع و هنر و تمدن،
عضو گروه علمی مرکز مطالعات اجتماعی تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم.
عناوین برخی مکتوبات و مقالات:
جزوه آموزشی ولایت فقیه برای دورههای آموزشی تابستانی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان؛
مقالهای در نقد قبض و بسط تئوریک شریعت؛
مقاله معماری اسلامی؛
مقاله مفهوم شرط در اصول فقه؛
مقاله همزادی دین و تمدن؛ بنمایه انگارههای تمدنی سید حسین نصر، چاپ شده در فصلنامه علمی-پژوهشی نقد و نظر، شماره 74.
مقاله غربشناسی سیدحسین نصر، به سفارش گروه مطالعات تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، چاپ شده در کتاب غربشناسی انتقادی مسلمین؛
تدوین جامع مقابله با خودکشی در استان ایلام به سفارش اداره ورزش و جوانان استان ایلام،
مقاله غربشناسی سید حسین نصر برای درج در کتاب غربشناسی اندیشمندان ایرانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛
مقاله دوگانگی نهاد علم در تجربه تمدنی جمهوری اسلامی ایران در کتاب عیار تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات؛
تلخیص کتاب عیار تمدنی در قامت کارنامه تمدنی جمهوری اسلامی ایران و نیز تدوین و تنظیم مصاحبههای تمدن و کلام به شکل کتاب با عنوان علم کلام و ظرفیتهای تمدنی آن در گفتگو با محمدتقی سبحانی و مشارکت فعال در تدوین کتاب نگرشی نوین به فلسفه فرهنگی؛ چیستی و نحوه وجود فرهنگ، اثر استاد یدالله یزدانپناه.
و برخی مقالات و یادداشتهای دیگر مانند:
حوزه علمیه سکولار؛
جایگاه موضوعشناسی در فقه؛
سبک زندگی و حرکتهای جهادی؛
مسئلهداری و تأثیر آن در تقویت نشاط علمی طلاب.